دانلود ترانه خوش میگذره آرمین نصرتی
نوشته شده توسط : علی شریعتی

دانلود آهنگ خوش میگذره آرمین نصرتی از موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم آرمین نصرتی پروداکشن

بیا تو پیشم آره دارم عاشقت میشم آره

میدونی دلم داره واسه تو میزنه آره

بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم

موسیقی های لایت همراه با موزیک ویدئو

آهنگ خوش میگذره ؟ بله

دارم عاشقت میشم آره

میدونی دلم داره واسه تو میزنه آره

بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

جست و جوی صداهای ماندگار در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم

خوش میگذره ؟  بله خوش میگذره ؟  بله

بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم

آرمین نصرتی پروداکشن بیا تو پیشم آره

دارم عاشقت میشم آره

میدونی دلم داره واسه تو میزنه آره

بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم بیا بغلم خوش میگذره ؟  بله

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دانلود آهنگ های رمانتیک با موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: